Tuesday, December 21, 2010

Selagi masih berada di bawah kepompong kekongkongan

Ah!! Geram Gler aku semua benda yang menyeronokkan semuanya x dapat kurasakan sepenuhnya.Ada je

penghalangnya.Sakit hati aku...Kadang2 aku rasa lemas dengan hidup aku sendiri..Kenapa aku x macam orang

lain..Bebas je..Free..lah kata orang..Makan hati aku cam ni..Sampai bila aku macam ni..Dah lama aku bersabar

hinggalah saat ini sampai aku tamat pengajianku di alam persekolahan..Semuanya telah kuikutkan...Mengapa

hingga saat ini aku x pernah rasa kebebasan..Benda yang aku rasa sesuatu yang menghiburkan aku selalu

dihalang.Hingga terpaksaku lakukannya di luar pengetahuan mereka....Sudah lama ku pendam perasaan ini.

Sedikit pun mereka x pernah memahaminya..Buktinya adikku sendiri memberontak..Aku tak sanggup

lakukannya.Aku cuma hanya mampu diam dan bersabar...Apa salahnya aku?Mengapa mereka x pernah faham!!

No comments:

Post a Comment