Sunday, January 9, 2011

Love is blind


Salahkah bila aku mencintaimu
Dan berharap engkau ‘kan jadi milikku
Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku

*
Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
Aku rela berkorban demi cintamu itu
**
Biarlah orang berkata apa
Manusia tiada yang sempurna
Ku terima kau apa adanya
Yang penting aku bahagia
Kembali ke * **
Kembali ke **
Manusia tiada yang sempurna
Ku terima kau apa adanya
Yang penting aku bahagia
Sayang.. cinta itu buta
 Perkara yang nak aku kongsikan kat sini adalah,kini ku mengerti bahawa cinta itu buta...Sebab apa??sebab aku dah laluinya...hahaha kelakar tul cerita aku ni..mula2 aku susah gak nak terima dia,em sebab tau2 je la kan..Rupa-rupanya he's my true love....cinta manusia x pernah ku cari,tapi nak wat cam ne ianya datang sendiri,aku x pernah undang cinta tu menjemputku..tapi akhirnya ianya datang sendiri..mulanya aku semahu-mahunya menolak..tapi sayang aku bukanlah sesiapa yang bisa menolak cinta yang datang dari tuhan...akhirnya aku terima gak...rasa bahagia lak..terima kasih Ya Allah kerana berikan aku kebahagiaan ini...

No comments:

Post a Comment