Sunday, January 23, 2011

sayang kamoo...

  Aku rasa bersyukur sangat sebab aku punyai semuanya,aku ada orang yang tersayang aku ada umi,ayah,adik-beradik,yang latest lak kekasih aku...hem..bab kekasih ni aku x carinya tapi ianya datang dgn sendiri...aku berterima kasih sangat kepada tuhan kerana kurniakan aku seorang kekasih yang ikhlas dan menyayangi aku...hem..bila cinta sedang berbunga semuanya indah belaka...tapi ianya tak selalu indah,ada pasang surutnya adakalanya ia menggembirakan dan adakalanya ia menyakitkan...lumrah hidup memang begitu,,jika tiada semua tu bukan hidup namanya..hahaha sekarang aku rasakan itu,semalam aku kene marah dengan bf aku...tersentap gak hati aku,drp tengah tngok tv trus ak dok dalam bilik baring2 tenangkan diri...lalu air mata setia membasahi pipiku...aku berfikir sejenak adakah aku yang salah,aku cuma ingin perhubungan ini terjaga daripada celaan kemaksiatan dan dari itu aku ambil langkah berjaga-jaga...hahaha tapi kejap je dia panas pasuh cool balik...haha tau pun merana nanti wat aku cam tuu...sayang tul dia kat aku...ke laki ni selagi dia lom dapat,boleh lakukan ape saja klu bak kata org tua2 lautan api sanggup ku renangi tapi bila dah dapat lautan parit pun x sanggup nak cecah kaki lagilaa jauh sekali....hem..kenapa aku selalu curiga dengan cinta yg dicurahkan pada aku...aku akan tetap dengan prinsip aku macam mana sayang aku kat dia,dalam mana cinta aku kat dia...aku akan tetap dengan prinsip aku percya pada lelaki hanya bberapa percent je...tapi aku sayang dia...aku juga x nak kehilangan dia..

No comments:

Post a Comment