Saturday, December 25, 2010

Suntikan Cinta

"ah!!! indah rasanya"....aku dah terkena suntikan darimu...Setiap patah perkataanmu sungguh menusuk kalbuku...Rasa debar di dada tidak dapat ku tahan saat kata-kata manismu melanda hatiku...Inilah saat-saat manis yang tidak pernah ku alami..Kini ku mengerti erti cinta itu buta..
Walaupun ku rasa suntikan itu amat berharga buatku,tapi aku tidak mampu membalasnya...Terima kasih Ya Allah kerana memberikanku rasa nikmatnya cinta...Nikmatnya macam coklat dan strawberi...Apapun aku kena berjaga-jaga..Biarpun manis pasti ada kekurangannya...Aku mesti berjaga-jaga...Tapi aku tak boleh lupa saat manis ini.....Apapun aku sayang dia sebagai temanku....Biarpun ada perselisihan faham antara kita sebab aku menyayanginya kerana Allah...Sayang Allah..Sayang kamu....



No comments:

Post a Comment