Friday, February 25, 2011

Papadom

   Hehehehttp://www.cute-smiley.com filem pertama yang paling ku kagumi..Filem yang mengisahkan betapa besarnya pengorbanan kasih sayang seorang ayah...Filem ni juga filem yang pertama membuatkanku mengalir air mataku..http://www.cute-smiley.comKebelakangan ini entah kenapa aku hauskan kasih seorang ayah..ku rasa ingin dibelai saat kecilku dulu,bukan kerana stelah ku menonton filem ini tapi dengan tidak sengaja filem ini ku tonton dan ianya sepadan dengan jiwaku buat masa ini yang rindukan belaian kasih sayang daripada seorang ayah..sehinggakan kekasihku sifat dan perwatakannya terdapat persamaan dengan ayah.Aku mengerti aku sudah besar panjang tapi aku rindukan saat itu,malangnya ayahku bukan begitu..mungkin kerana itu takdir menemukan aku dengan kekasihku yang mirip perwatakannya seperti ayahku.Sungguh benar Allah itu maha penyayang.Sentiasa berikan terbaik untuk hambaNYA.Sungguhpun ku tidak layak untuk bermanja bersama ayahku tersayang tetapi ku ada kekasihku yang bisa ku bermanja dengannya.Istimewa sungguh bagiku..dia juga ku anggap seperti seorang ayah,abang juga kekasihku.Sifat itu ada padanya dan sentiasa membuatku rasa benar-benar selesa walaupun sebenarnya tiada pertalian darah antara ku dengannya tapi ku rasa dia sebahagian daripada keluargaku.Aku sendiri tidak tahu mengapa wujud perasaan sebegini.heheehe manjanya aku ni, tapi inilah hakikat sebenar sikapku terpaksa ku sembunyikan daripada umi dan ayah kerana ku tahu bukan ku seorang anaknnya.Aku punyai ramai adik.Jadi tidak wajar jika ku menampakkan kemanjaanku..Tapi kini aku bersyukur kepada tuhan kerana ku milikki insan yang boleh ku bermanja..http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment