Tuesday, February 15, 2011

Tersenyum sendiri

"Kegilaan aku...hahahaha...."aku tersenyum dan tertawa sendiri bila aku baca wall sweetheart aku dengan teman-temannya..rasa bahagia bila lihat comment di wall member dia,walaupun ianya hanya wall tapi aku tergelak sendiri..
Tertanya-tanya aku di sudut sanubari mengapa perlu ada perasaan ini terhadap dia.Mengapa kelainan diriku terhadap dia..apakah ini benar-benar cintaku atau sekadar ujian semata-mata buat diriku..Kebelakangan ni sungguh sibuk dia dengan kerjanya berbeza dengan rakan-rakannya tidak sesibuk dia ada masa untuk bermain,tapi dia siang malam sibuk dengan kerjanya..hahah nampaknya x salah aku memilih teman hidup...Tapi adakah dia pasti menjadi teman sehidup sematiku..umpama teka-teki sukar untuk mengetahui jawapannya..hanya takdir tuhan yang menentukan..

1 comment: